Navigatie

Bezorgproblemen

Tips & advies

< Terug naar klantenservice

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Het kan helaas voorkomen dat uw kluis bijvoorbeeld tijdens transport schade oploopt. Het is daarom ook belangrijk om bij het in ontvangst nemen van uw kluis deze goed te controleren op eventuele schade.

Controleer of de verpakking niet is beschadigd tijdens het transport

Zichtbare schade op de verpakking MOET worden gemeld op de aflever bon of handterminal (elektronisch) Schrijf duidelijk op wat beschadigd is (aard en locatie), wanneer mogelijk maak foto`s ter verduidelijking. Wanneer er geen afleverbewijs (of handterminal) wordt aangereikt om de schade te beschrijven of als de bezorger beweert dat hij geen tijd heeft weiger dan de levering.

Als de doos zichtbaar beschadigd is of als u vermoedt dat er schade is aan het product: 

Verwijder alle verpakkingen; Controleer de buitenkant en binnenkant van het product, controleer op deuken, breuken, krassen enz. Controleer tevens de functie van het product (bijv. gaat de deur open en werkt het slot ) Alle schade die aangeeft dat het product is beschadigd tijdens het transport moet worden aangegeven op de aflever bon of terminal. De bezorger moet uw opmerkingen bevestigen bij het onderteken van de afleverbon. Dit tezamen is uw bewijs van beschadigd geleverde goederen. Indien mogelijk maak ondersteunende foto`s. Als de schade te groot is weiger dan de levering.

Onderteken de aflever bon dan pas wanneer u zeker bent van een onbeschadigd product.

Komt u er niet uit, of ziet u de schade pas na ontvangt? neem dan altijd contact met ons op! Samen zoeken we naar een passende oplossing.

Wat gebeurt er met mijn pakket/levering wanneer ik niet thuis ben?

Kluizen zijn vaak grote en zware producten, wij zoeken altijd de beste, snelste en meest efficiënte manier om een kluis af te leveren. Hierdoor hanteren wij verschillende verzendmethoden met elk vaak unieke afleveropties- en voorwaarden.

Over het algemeen gelden de volgende opties:

U heeft een product onder de 30kg besteld. 

Deze producten worden verzonden via een pakketdienst (bijv. PostNL of DHL). U ontvang een mail met een track&trace code waarmee u de zending kunt volgen. Wanneer de eerste bezorg-poging niet is gelukt, zal uw pakket voor een tweede keer worden aangeboden of kan u deze ophalen bij een afhaalpunt van de betreffende pakketdienst. In alle gevallen wordt u op de hoogte gehouden via E-Mail.

U heeft een product boven de 30kg besteld. 

Deze levering wordt in de meeste gevallen gedaan door een chauffeur / vrachtwagen + pallettruck. Er wordt voor de levering contact met u opgenomen om een dag (en waar mogelijk een tijdstip) voor levering af te spreken. Bent u op het afgesproken moment niet aanwezig? dan zijn wij helaas genoodzaakt het product retour te nemen en de transportkosten bij u in rekening te brengen. Vanzelfsprekend kan een afspraak worden verzet mits dit tijdig aan ons doorgegeven wordt (meestal kan dit tot een dag voor de levering). Wij verzoeken u echter dit zo spoedig mogelijk door te geven. U kunt hiervoor contact met ons opnemen

Twijfelt u over de levering of heeft u andere vragen? Neem dan contact met ons op!

Ik wil mijn gegevens wijzigen na het bestellen

Heeft u uw bestelling geplaatst met een verkeerd e-mail-, factuur- of leveradres? neem dan direct contact met ons op! Indien uw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij uw gegevens aanpassen en een nieuwe bevestigingsmail verzenden.

Is uw bestelling al verzonden? Wij zullen onze uiterste best doen om voor u tot een oplossing te komen.

navigatie