Navigatie

Bestellen, wijzigen of annuleren

Tips & advies

< Terug naar klantenservice

Hoe plaats ik een bestelling?

U plaatst een bestelling in onze webwinkel door bij het gewenste artikel op ‘in winkelwagen’ te klikken. Kies eventueel eerst de bijbehorende opties van de kluis. Hierna wordt u doorgestuurd naar uw winkelwagen. Als u tevreden bent met uw bestelling, klik dan op ‘ga door naar afrekenen’. Volg verder de stappen in het afreken proces. Bij een succesvolle bestelling krijgt u een bevestiging per e-mail toegestuurd.

Hoe wijzig of annuleer ik een bestelling?

Wanneer u er na het bestellen achter komt dat u niet het juiste product heeft gekozen is het zaak om z.s.m. contact met ons op te nemen. Afhankelijk van het product dat u besteld heeft, de status van de bestelling en de aard van de wijziging kijken we samen naar de beste oplossing.

Heeft u het product al ontvangen? kijk dan bij retourneren

Ik wil mijn gegevens wijzigen na het bestellen

Heeft u uw bestelling geplaatst met een verkeerd e-mail-, factuur- of leveradres? neem dan direct contact met ons op! Indien uw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij uw gegevens aanpassen en een nieuwe bevestigingsmail verzenden.

Is uw bestelling al verzonden? Wij zullen onze uiterste best doen om voor u tot een oplossing te komen.

navigatie

Wil je geen enkele aanbieding missen? Wees als eerste op de hoogte! Registreer hier.